2015. november 1., vasárnap

Ajakplasztika után

A beavatkozás utáni első hét nem volt egy álomutazás, de a cél érdekében ennyit igazán ki lehet bírni. A műtét napján lévő estén én ugyan nem tudtam aludni a fájdalom miatt, habár ezt a részét mindenki máshogy értékeli (például valakinek egyáltalán nem fájt). 

A második napon a szám körülbelül a duplájára feldagadt, de nem estem pánikba, hiszen ez csak természetes. A duzzanat napról napra kisebb lett, az ajkaimat egyre könnyebben mozgattam és a hét végére már nem kellett attól tartanom, hogy felszakadna a seb evés közben. 

Az egyhetes kontroll során Dr. Vancsó Péter mindenben a segítségemre volt, az összes kérdésemre szívesen válaszolt. A műtét után komplikáció nem lépett fel és 7 nap elteltével már semmilyen kellemetlenséget nem tapasztaltam. 

Ajakplasztika után - Permalip ajakimplantátum
Az összhatást értékelve elég természetes a kép, még annak ellenére is, hogy a legnagyobb implantátumot választottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése