2015. június 2., kedd

A műtét napja

Sor került az 5 mm-es ajak implantátumok behelyezésére. Megérkezésem után a doktor úrral még egyszer átbeszéltünk mindent, beadott 4 darab  injekciót, majd 10 percig kint várakoztam mire elzsibbadt a szám. 

A műtét ideje körülbelül 20-25 percet ölel fel és egyáltalán nem érezhető semmilyen fájdalom. Inkább az érzéstelenítő injekciók beadása volt kellemetlen. A beavatkozás kezdete előtt a műtőben újabb injekciókat kaptam. Ez a része volt a legszörnyűbb, számomra a legfájdalmasabb, hiszen a szám körül sok-sok szúrás ért.

Annak ellenére, hogy a műtét után vettem be fájdalomcsillapítót, a hazaút így is maga volt a pokol. Nem igazán tudtam beszélni, (ami természetes a zsibbadás miatt) és úgy éreztem, hogy a fájdalom lassacskán felemészt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése